Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-23, 20:27   #1
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Jeg er svært glad for at jeg slipper å bekymre meg for økonomien nå bilen streiker. Det kommer noen og henter den, vi har jo 12 mnd mobilitetsgsranti etter at den var på service. Det er nærmere 12 DAGER enn 12 MÅNEDER siden det. Jeg regner med det kan koste noe å få den til å fungere igjen, i verste fall bør vi se etter ny bil.
Vi har allerede kjøpt ny bil i år (dette er den andre bilen altså) så det var ikke akkurat i budsjettet. Men det er ikke krise. Det blir helt klart trangere økonomisk med et billån, men vi har ikke store nok buffer til å kjøpe en til bil kontant (av den størrelse og kvalitet som vi vil ha) men det går bra.

Slett helst lenger bilen et år eller to til, men jeg er bare glad at jeg ikke trenger tenkte på at det ikke går økonomisk. Det vil merkes og er ikke ønskelig. Men det går.

Never mind at vi egentlig tenkte det var dyrt nok før jul at tørketrommelen har streika....