Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-23, 13:53   #168
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «B.ms.g.tt» på tv

Kritikken mot NAV her går vel (utifrå det eg har fått med meg) på at han ikkje har forstått konsekvensene av flyttemeldinga si. Eg ville jo satt meg grundig inn i noko slikt, særlig etter alle dei sakane med folk som har blitt feilaktig dømd for AAP-svindel etter å flytta innad i EU. Men det er ikkje alle som har kapasitet til å forstå konsekvensene av alt og gitt at det stemmer at han ikkje forstod at han mista trygderettigheiter av å flytte frå Norge, burde saksbehandlar ha informert om dette.

NAV er skikkelig dårlege på klarspråk. Eg har, som nevnd tidleg i tråden, sjølv fått brev eg ikkje har forstått og eg har over gjennomsnittet god tekstkompetanse. Det er ekstra problematisk så lenge ein god del av brukarane av NAV-systemet ikkje nødvendigvis har dei beste kognitive ferdighetene. Sånn sett trur eg ikkje denne historia er unik.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat