Sv: Julegaver til de eldre
Nå har jeg kjøpt tre gaver!!
Jeg kan ikke strikke.
Svigerfar (svææært dårlig til beins) får antisklisoker for voksne (de kostet 350 kroner, så de bør være skikkelige) og så må vi finne på noe mer. I fjor var spekepølse som ekstrating, men han klarer ikke å skjære opp selv mer, tror jeg.
Fars kjæreste får noen fine, myke ullsokker med noe angora med fint mønster. Hu gir vi ikke så stor gave til.
Min mor får en nydelig ulltrøye jeg så på nettet. Svart med rund hals og en slags blonde helt øverst. Kan finne link om noen er interessert. Jeg kjøpte lik til meg selv, bare med høy hals.
Da har jeg igjen min far og min mors samboer. Mors samboer kan få vin kanskje. Tidligere har han fått treningsklær, refleksvest, treningssokker, sjokolader. Han er sprek, løper masse og elsker godteri.
Min far er verre. Tidligere aget han mat og leste, nå tror jeg ikke han gjør noe av det mer. Alkohol får han ikke av meg. I fjor fikk han masse kaffekapsler til maskinen son og sikkert sokker eller genser eller noe. Han har fått litt t-skjorter også.
Min bror (ikke eldre) får ikke gave i år for han har nettopp sagt at han ikke gir til noen i år, da skjer det ikke herfra heller ...