Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-23, 17:09   #6
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.397
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: «B.ms.g.tt» på tv

Løvetannbarn forbinder jeg med folk som har klart seg bra til tross for en fæl oppvekst. Han her har ikke klart seg bra.

Det kommer tydelig frem at mannen absolutt ikke er på høyden mentalt, og at han har reagert svært uhensiktsmessig mot offentlige etater og nærmest terrorisert folk i sin jakt på hjelp. Men som han ene sa, det er ikke en farlig mann, men en desperat ressurssvak person som ikke vet hvordan han gjør ting på skikkelig vis. Jeg synes Tore et par ganger går litt langt i å angripe offentlige etater, men samtidig skjønner jeg godt at det er innmari synd på fyren, kona og sønnen, og jeg håper de kommer seg til Norge så han får ordentlig helsehjelp og kanskje de to andre kan få seg et bedre liv.

Etter de to første episodene fikk jeg nesten litt lyst til å bidra på spleis jeg og, men etter episode tre var jeg mer på at nei, ærlig talt. Til slutt tenkte jeg at det er jammen meg en rekke uheldige hendelser i et system man ikke forstår eller har ressurser til å forstå. Man trenger jo ikke å være helt tapt bak en låvedør for å miste forståelsen av hva nav mener i sine brev, men når man først er der, så blir det jo ikke lettere.

__________________
05 og 07

Sist redigert av Elise : 19-11-23 kl 12:02.
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat