Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-23, 10:37   #813
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.279
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Hørte han duden fra næringen snakket på radioen forrige uke, om at "det er ikke rasjonelt at forbrukerne trenger å vite om laksen de spiser var syk da den ble slaktet, for det har ingen helsemessige konsekvenser".


Altså, en ting er at det at det ikke er påvist negative helsemessige konsekvenser, om ting som er intuitivt veldig tvilsomt, betyr for meg at det ikke er vist negative konsekvenser enda (tenk på snus, som var "ufarlig" inntil forrige måned eller noe).

En annen ting er: Selv om jeg ikke skulle bli syk av den, så er det da for pokker ikke irrasjonelt om jeg vil vite om jeg spiser et sykt dyr! Akkurat som jeg heller spiser økoegg enn ikke-økoegg - det betyr noe hvordan laksen har hatt det!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat