Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-23, 17:59   #38
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.832
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du serviett?

Tenkte på dette under middagen i dag. Har som sagt servietter tilgjengelig på bordet alltid, og brukte en i dag, for å tørke av fingre og gaffel, fordi håndtaket på gaffelen kom ned i sausen. Men fortsatt ingen behov for å tørke meg rundt munnen, og definitivt ikke ofte. Det gjorde heller ikke de jeg spiste sammen med, de tørket også bare fingrene.

Men ut fra denne tråden ser det ut til at det er jeg som er rar. Kanskje jeg sitter med mat rundt munnen uten å vite det? Eller misforstår jeg spørsmålet, gjelder det serviettbruk generelt? Jeg svarte altså på om jeg ofte tørker meg rundt munnen når jeg spiser. Det gjør jeg ikke, til nød en gang, etter at jeg er ferdig. Ikke mange ganger underveis. Har ikke tenkt over om andre gjør det, skal prøve å legge merke til det.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 01-11-23 kl 18:08.
My er ikke aktiv   Svar med sitat