Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-23, 21:42   #4
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.832
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du serviett?

Nei, tørker bare hvis jeg søler, og det er stort sett på hendene (ved pizza, taco o.l.). Det er sjelden jeg trenger å tørke munnen, men kan få rennende nese ved sterk mat. Legger ofte på servietter likevel, når jeg dekker på, bare sånn til pynt. Selv på en vanlig hverdag. Serviettholderen/-kurven står alltid på bordet så det er fort gjort, så strengt tatt har vi alltid servietter tilgjengelig, selv om det ikke er noe jeg føler at jeg må. Det er nå engang der de befinner seg. Ofte er de helt urørt etter måltidet, da legger jeg dem bare tilbake.

Kan vel si at svaret på spørsmålet i trådtittelen er "ja", men svaret på det i pollen er "nei". Har alltid servietter, tørker fingrene ved behov, men tørker meg sjelden rundt munnen, for jeg søler ikke der.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 31-10-23 kl 22:07.
My er ikke aktiv   Svar med sitat