Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-23, 09:55   #477
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Selv tenker jeg at når en som Støre faktisk velgere Ap som sitt parti, så har han alt annet enn egen personlig vinning i mente. Han tror på ideologien og prosjektet, akkurat som Olof Palme gjorde det. Han kom jo også fra en rik familie.

Takk, LaBanga! Jeg tenker akkurat det samme og at det må da være en styrke for AP sin politiske ideologi at han (av noen omtalt som mer Høyre enn Høyre selv ) ikke er en Høyremann. Men jeg har følt meg veldig alene om de tankene frem til nå.

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat