Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-23, 23:42   #20
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kungen och jag, NRK

Jeg kom meg gjennom første episode og startet på andre. Tror ikke jeg klarer å fullføre. Jeg syns journalisten gjør en ekstremt dårlig figur, det er ubehagelig å se på. Jeg får stor sympati med kungen, som blir presset flere ganger. Det er veldig tydelig at han ikke har trivdes med mediefokuset han har vært nødt til å finne seg i gjennom hele oppveksten.

Men musikken. Den trigger ett eller annet i meg, det er utrolig provoserende. Jeg blir nesten sint av det. Orker ikke.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat