Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-23, 17:04   #13
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslo på en søndag

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Nasjonalmuseet er veldig verd å få med seg.

Jeg har ikke vært der siden det gamle. Det skal jeg huske å få med meg neste gang. I dag ble det Munch-museet. Jeg har hatt en slags privat boikott av det museet ( ). Det er i mine øyne Norges styggeste bygning, kanskje med få unntak. Men lysten til å se Munch vant likevel. Det var, som ventet, en fin utstilling. Jeg har vært på museet på Tøyen i gamle dager, men altså ikke i Bjørvika.

Ellers løp tiden fra oss, og vi rakk ikke alt vi ville gjøre i byen i dag. Litt for mye tid gikk bort i køer og leting etter toaletter. Men vi har gått mye, spist i Mathallen, vært på markedet både der og i Birkelunden, og gått opp og ned Markveien. Kaffe på Stockfleth. Men vi hadde egentlig tenkt å gå langs store deler av Akerselva i det nydelige været. Det rakk vi ikke.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat