Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-23, 14:30   #14
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.686
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dine beste vottestrikketips?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det høres mer mystisk (magisk) ut enn det er: du strikker alt på én rundpinne. F.eks. to ermer. Du må tenke litt ekstra når du legger opp for at du skal kunne strikke i en evig loop (åttetall) med to ulike strikketøy, men etter det går det av seg selv. Jeg syns ofte det er lettere å strikke vrangborden hver for seg, og deretter sette dem sammen på samme pinne. For jeg syns nesten alle som skal forklare det gjør det mer komplisert enn det er.

https://www.knitfreedom.com/blog/limitless-cast-on/

Ville lært meg magic loop med ett arbeid først, men ellers ja. Jeg foretrekker å strikke begge vottene samtidig, men har aldri strikket noe med så mye mønster. Er enig i at de var utrolig fine!!

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat