Sv: Om å okkupere seter med bag, veske, bein osv.
Opprinnelig lagt inn av Input, her.
Hæ? Jeg sa jo at jeg selv gjorde det, ikke at andre gjorde det.
Jeg er klar over at jeg nå fortsetter å dra ut tråden med metadiskusjon, men det synes jeg jo er gøy, så: 
Opprinnelig lagt inn av Input, her.
Men det er jo et spørsmål om to grupper opp mot hverandre her. Om den ene gruppa består av 13% og den andre av 83%, er det da gitt at det er den største gruppa som skal endre seg? Hvis ja, hvor liten kan den minste gruppa være og fremdeles forvente at flertallet skal tilpasse seg dem?
Her spør du om det er gitt at den største gruppa skal endre seg, og om flertallet skal være nødt til å tilpasse seg mindretallet. Da høres det veldig ut som om du sier at noen her mener at den største gruppa skal endre seg, og at du selv ikke synes det er helt rimelig. Nå har du klargjort at med «den største gruppa» mente du de som ikke irriterer seg. Så da hørtes det ut for meg som om du mente det var urimelig å forvente at de som ikke irriterer seg, skal begynne å irritere seg. (Så da påpekte jeg at det ikke er noen som ser ut til å forvente dette.) Hvis det ikke var det du mente, så skjønner jeg åpenbart fortsatt ikke hva du mente.