Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-23, 07:00   #135
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om å okkupere seter med bag, veske, bein osv.

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jøss, så vanskelig det er for enkelte å ha med seg greier på bussen.

Tror kanskje jeg fortsatt bærer preg av tiden jeg tilbragte i et land hvor det ikke bare var en selvfølge å ha poser og vesker i fanget, det var til og med vanlig praksis at de som måtte stå lempet sine poser og vesker i fanget på de (fremmede) som hadde sitteplass. Ikke uvanlig med en solid dunge i fanget, med andre ord.

Herlig! Skulle ønske det var sånn her også. Min ganske ekstreme introversjon til tross, så trumfer raushet og solidaritet egne issues.

Jeg tar ytterst sjelden buss på hjemstedet, og når jeg gjør det så har jeg nesten alltid hunden med. Sekken plasseres alltid på fanget, og selv om jeg prøver å skvise dyret - middels stor lapphund - mellom beina mine, så hender det at hun legger seg ned og bruker av golvplassen til det tomme setet ved siden av. Jeg setter meg alltid helt bak og har god oversikt på hvor full bussen er, og kommanderer selvsagt hunden opp i sitt når folk nærmer seg.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat