Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-23, 20:21   #117
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å okkupere seter med bag, veske, bein osv.

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Hattehylle er også for det nydelige innrammede trykket jeg glemte igjen på toget i dag.

Det er klart det varierer hvor det er gulvplass avhengig av transportmiddel, men et eller annet sted er det som regel mulig å sette fra seg en sekk. På klappseter er det plass under setet, for eksempel. Man kan også tenke seg at det er mulig å ha en sekk på fanget. Hvor ville du gjort av sekken hvis alle setene var opptatt?

Hatt den i fanget. Det er ikke akkurat rakettforskning. Men jeg gidder ikke sitte med sekken min i fanget hele turen om jeg ikke må. Det er ubehagelig og unødvendig og DA kan vi snakke om egoisme og uhøflighet. Å tvinge andre til det fordi man synes det er ubehagelig å måtte signalisere at man ønsker å sitte. Er man så sart er kanskje bil eller sykkel en bedre løsning?

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat