Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-23, 10:46   #68
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er disse folkene som driver prisveksten?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Nenne: Det har jo også ganske mye å si når man kom inn i boligmarkedet. Jeg kjøpte min første leilighet i 2000, og det er vel ingenting jeg har tjente mer penger på enn å bytte bolig. Jeg eier nå min sjette bolig, så det har jeg gjort jevnlig i de 23 årene. Dermed blir det lett for meg å sitte med lite lån og ta høyde for 8 % rente.

Ja, det var egentlig poenget mitt. At de som har kommet inn på markedet i helt andre tider enn oss, i.e. mye seinere og med bare lave eller veldig lave renter, burde ha blitt bedre informert/"oppdratt" av bankene og ved lovgivning som er fundert i at vi har hatt helt andre tider før. Den felles hukommelsen må bringes videre til dem som ikke har levd så lenge.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat