Sv: Hva er det til middag? #14
I dag blir det nok knekkebrøld på meg (på kontoret), noe pizzarester til eldstemann og kanskje mannen, muligens tomatsuppe på hun som fikk på streng i går og sliter med å tygge så pizzabunn er for hardt.
Logistikken er sånn t yunbgste er med ei fra klassen hjem, spiser er og kjøres til kor sammen med henne og levers hjem til oss etterpå hvor mellomste er hjemme og tar mot og gir henne kveldsmat. Vi voksne prioriterer fullt fokus på eldstemann som er fortvila/usikker i valget av videregående, og idag er det messe/stand/karrieredag hva de enn kaller det hvor alle vgs i området har stand ialle fall, de skal dit med skolen på dagtid og vi er sterkt oppfordret til å gå dit på kvelden med dem også, så der skal vi være 17-19, derved plukker mannen meg opp her på kontoret på vei dit.
Livet har nesten bare kaosdager for tiden og mat som kan lages og spises raskt og før alle er hjemme er litt standard. I morgen skal jentene spille fotballmap, en relativt lokalt og den andre en time hjemmefra, begge klokka fem, så det blir... ja... men søndag blir det nok bra middag, den serverer min mor. Frem til det skal vi egentlig bare fra skanse til skanse. Lørdag kveld håper jeg det blir piza, avhenger av kampoppsettet for turneringn.