Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-23, 09:49   #3
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.018
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fransk manikyr i Oslo?

Jeg har også veldig myke negler som brekker hvis de bare blir et par millimeter lange, så jeg har gelénegler med shellac og fyller på hver 5-6 uke. Det koster litt, men er gjerne dyrest første gang og rimeligere med påfyll. Bor ikke i Oslo, men har hørt at det er rimeligere i Oslo for der er det rett og slett flere som driver med det og større konkurranse. Men det er allikevel lurt å finne noen som har gode referanser så du er sikker på at det gjøres skikkelig.

En blir jo avhengig av det, men hvis du går jevnlig hos noen som er flinke, så holder det seg jo fint hele tiden. Ønsker du å slutte med det igjen, så anbefaler jeg å få dem til å fjerne det, ikke prøve selv, for det er gjerne da neglene blir skadet.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat