Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-23, 21:59   #67
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.127
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du champagne?

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Ikke nødvendigvis i min krets heller, men jeg har sett mange av dem som klarer å tylle i seg tre (mini) flasker med bobler, vin, eller øl på den korte flyturen fra København eller Amsterdam til Stavanger.

Det hadde jeg lett klart. Jeg hadde blitt full da, men …

Ja, jeg liker champagne. Jeg likte det ikke før, men jeg gikk bobleveien fra cava, prosecco, cremant og til champagne, og har lært meg til å nyte et glass eller tre. Og jeg synes det er flott gave å gi, men kun til de jeg vet at liker det. Ellers er det perler for svin, og det er kostbare dråper å kaste bort.

Jeg kan fint gi alkohol i gave til de jeg kjenner godt, og da en drikk jeg vet de liker. Jeg gir aldri sjokolade, for det er en ting jeg selv ikke er glad for å få. Så stort sett ender jeg på blomster, eller en annen personlig gave til de nærmeste.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat