Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-23, 21:41   #85
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Det som er interessant med mannen til Solberg er jo at han skrøt av at han og kona diskuterte næringspolitikk til frokost og middag. Det er vanskelig å tro at han aldri fikk vite ting han kunne bruke når han har handlet i et så vanvittig omfang, i det minste indirekte, og at han aldri i disse diskusjonene fortalte noe om egne kjøp og salg av aksjer. Og Erna selv sier at hun aldri har sagt noe direkte, men at han kan ha fått informasjon via dokumenter hun har hatt liggende. Det er jo bare helt vilt, og gjør det veldig vanskelig å tro på at hun ikke visste noe. For meg fremstår dette veldig som at hun kaster mannen sin under bussen. Og er det lov å ha slike dokumenter liggende og slenge? Jeg bryter taushetsplikten og risikerer jobben om jeg har sensitive jobbgreier liggende tilgjengelig for mannen min.

At hun fremdeles er leder i Høyre er rett og slett helt ufattelig. Er hele partiet handlingslammet av sjokk, eller er de like uansvarlige?

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat