Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-23, 08:43   #26
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.327
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Blir du trukket i tid om du gir blod/blodplater/plasma?

Bare gjort det en gang utenom arbeidstid, jeg...
Så lenge det er en kollega til å tappe meg, og passe på meg.

Men ja, vi får "fri". Det gjelder alle på sykehuset. Men tilpasser til arbeidet den dagen, når man forventer at det er rolig. Kirurgen går liksom ikke midt i en operasjon. Selvfølgelig kan det dukke opp noe, men da ringer man bare og lager ny avtale.

Det burde vært slik at man fikk perm med lønn, i feks 2 timer. De fleste vanlige givere gir max 3-4 ganger i året, så det er ikke akkurat så voldsomt med fravær. Er en del bedrifter her i distriktet som gjør det. Vi stempler da gjerne en permseddel.

Jeg har stor respekt for de som jobber/bor langt unna, men setter av tid enten etter jobb, eller på en fridag. Noen har nesten 2 timer en vei...

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat