Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-06, 13:30   #44
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kaster ikke smykker, nei. Ikke bøker, ikke ting som har en viss verdi i cash eller sentiment. Jeg gir klær til Frelsesarmeen to ganger i året, jeg gir videre barnetøy som går på rundgang, jeg kaster eller gir bort/donerer ting jeg ikke liker uten blygsel osv. Min sjels elskede er oppvokst hos folk som må bruke 2 mnd på å rydde et rom, som må parkere ved siden av garasjen fordi det ikke er lpass til biler der, sov, så han har litt problemer med å kvitte seg med ting. Men han lærer. Vi har feks fått en felles forståelse av at det er greit å kaste t-skjorter og boksere ( ) med hull, sko som ikke virker lenger eller ting man ikke har brukt på lenge lenge.