Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-23, 07:21   #12
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.348
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Det du ikke fikk vite om Ali Farah (1970-2023)"

Jeg har lest og jeg synes den er svært god. Og så synes jeg det er viktig å huske på at systemisk rasisme (som minneordet peker på) fremstår annerledes enn personlig rasisme, AMK-arbeideren som gikk i diskusjon med den tyrkiske familien blir for eksempel ikke kalt rasist, men det pekes på systemikk i systemet.

Vi må slutte å være så sjukt lettkrenka når åpenbare svakheter ved det norske samfunnet settes søkelys på. Det er ikke sånn at vi alle blir kalt rasister av den grunn.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat