Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-23, 15:33   #107
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.502
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?

Vi har egentlig en tesla model x, som jeg liker veldig godt. Den er på verksted (vi ble påkjøprt) og vi har nå en VW Id buzz (eller er det buzz id?) og jeg er så skuffet, for jeg trodde jeg skulle like den kjempegodt, men det gjør jeg altså ikke! Synes den har litt kult og retro utseende, men den er stiv som fy, og prøver å ta over styringen jevnt og trutt på en veldig ubehagelig måte (og jeg kjører tesla til vanlig liksom, den korrigerer den og, men denne er ekkel), den piper hele tiden for alt mulig rart, og har en sånn "hey Siri" funksjon som slår seg på helt randomly uten at jeg aner hva som trigger den og bare snakker til oss! Det er seriøst den rareste bilen jeg har kjørt! Mannen min sier at om vi hadde kjøpt en slik selv, så hadde vi jo brukt tid på å sette oss mer inn i ting og justere/slå av funksjoner osv, men lell!

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat