Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-23, 22:02   #35
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke støykansellerende hodetelefoner bør jeg kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Nå har jeg små Ørepropper med aktiv støykansellering. Jabra elite 7. Har du vurdert det? Jeg digger dem. Nåde størrelsen, lyden og selve støykanselleringen som jeg opplever som veldig god.
https://www.jabra.com/bluetooth-head...00-99171702-98

Har prøvd Jabra, men kan ikke ha propper.

Jeg har jobbet med å endre dette arbeidsrommet i årevis, det kommer ikke til å skje. Jeg har også fått flere klare nei fra arbeidsgiver om å dekke dette. Jeg må derfor bare fikse det selv, til tross for at det er irriterende.

(Vi har ikke andre rom å trekke oss tilbake til heller, så telefonsamtaler må vi ta på do).