Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-07, 10:24   #136
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drømme- og hatjobb?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg er jo bare glad til den dag i dag. Det var et innfall jeg fikk da jeg var arbeidsløs for en kort stund. Jeg hadde da aldri trodd jeg skulle komme helt til intervju.

Nå har jeg det dog med å komme til intervjuer på jobber jeg egentlig ikke vil ha.

Jeg også - for ikke å snakke om jobber som ikke finnes. "Vel, hun som hadde denne jobben i fjor, har nå sagt at hun vil ha den i år igjen, men vi kan jo snakke med deg allikevel" eller "Sant å si kommer en intern søker til å få denne jobben, men vi kan jo snakke med deg allikevel, og jeg skal ha deg på blokka". :liker ikke offentlige stillingsannonser: