Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-23, 15:37   #7
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Lamper lyser og bilen vil ikke starte

Takk for tips alle!

Etter å ha prøvd 20-30 ganger uten at den startet, startet den plutselig. For å se om det bare var et bluss slo jeg av tenninga og startet 3 ganger. Lampene lyste, men de 3 siste gangene slo de seg av før motoren kom i gang.

Tok derfor sjansen på å dra til treningssenteret.

Ringte forsikringen for å høre hvilken veihjelp jeg i tilfelle skulle ringe til.

Hjem fra treningssenteret gikk alt knirkefritt, lurer på om det kom opp mange symboler som lyste like før motoren kom i gang, men i så fall bare i ett sekund.

Fant ut etterpå at det var både mange lamper som lyste, beskjeden med vcs, og det stod også at girspaken skulle stå i P når man forsøkte å starte, men det gjorde den.. når denne beskjeden kom opp klarte jeg ikke å rikke på girspaken..

Så jeg lurer på om det egentlig ikke er noe som er feil, bare mange feilmeldinger på kort tid, liksom..

God erfaring dette, til å ikke få panikk, og puste med magen.

Gjorde ikke alle ærender jeg hadde tenkt, bare det mest nødvendige på treningssenteret, så jeg unngikk rushet og køen Hjem.

Takk for tips, alle!

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat