Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-23, 19:26   #25
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.700
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2023

Vi feirer som vanlig hjemme.

Trolig bare oss fem, svigermor kommer noen år, alt ettersom turnusfri og annet, men hun sa noe i sommer om å komme en tur før jul, og det pleier hun gjøre de årene hun ikke er her i julen. Hun var her ikke julen i fjor, og egentlig har hun vært her annethvert år, men det har vært litt tilfeldig de siste årene. Jeg tar det på strak arm om hun kommer altså, for all del, men planlegger for at det er oss fem. Og gjester første juledag, for da fyller yngste 8, så da inviterer vi mine foreldre og min bror med unger til både bursdag og middag. (Langtidsstekt svineribbe etter ca den oppskriften NRK har for juleribbe, men julaften spiser vi jo pinnekjøtt)

Gavene er vi slett ikke igang med, men i det minste har jeg en plan for en eller kanskje begge gavene til minstemor (hun må jo få bursdagsgave også) og "trenger" både nytt nettbrett og headsett.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat