Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-23, 12:29   #9
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.699
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2023

Alltid greit å begynne å tenke litt tidlig ja. Jeg har alltid gitt ungene ny pysj/kosedress på morgenen julaften, og det driver jeg visst med enda. (de er 18, 16 og 16). Da vi var i NY i sommer ville guttungen endelig inn på M&M-butiken på Times Square. Der hadde de noen grisestygge M&M-pysjbukser, som han av en eller annen grunn syntes var utrolig morsomme og kule. Han kjøpte ikke da, men det gjorde jeg. Har gjemt den i en skuff og tenker det blir hans julepysj i år, kjøper en ensfarget t-skjorte til, i en av (de mange) fargene i buksa. Og så kapret jeg en lekker pysj-sak fra Jean Paul til storesøster, da den var på halv pris + 20% ekstra rabatt på sommersalget på Match her. Hun fikk en litt kjedelig en i fjor. Så da har jeg jammen halvannen pysj i boks allerede.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat