Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-07, 09:31   #126
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drømme- og hatjobb?

Jeg hadde ikke flyvertinne (kabinansatt?) på bunnplass, men det er nok ikke så langt unna. Jeg kan godt si hvorfor: Personlighetstypen min egner seg ikke noe særlig til serviceyrker. Jeg liker å få være en del i fred og konsentrere meg, og jeg har ganske lav toleranse for masing, syting og kravstorhet som jeg oppfatter som urettmessig. Så jeg tror jeg både ville blitt deprimert og frustrert i mitt stille sinn, og hissig og oppfarende i yrkesutøvelsen. Jeg ville ikke vart lenge. For meg ville det vært et helt forferdelig yrke, og det er nok best for alle parter at jeg har selvinnsikt nok til å holde meg unna.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat