Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-23, 15:33   #11
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.014
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Artikkel om alle de ulovlige tingene vi gjør hele tiden mens vi er indignert over

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ja, poenget er greit. Og det er jo sant at vi forventer mer av politikere enn av «folk flest», men det synes jeg jo også er rimelig når det er snakk om å gi folk viktige tillitsverv.

Jeg synes også det var listet opp veldig mange ting som jeg (og de fleste jeg omgås) overhodet ikke gjør, og jeg synes det å mer eller mindre si at «alle gjør alle disse tingene absolutt hele tiden» er såpass misvisende at det ikke fungerer for å sette noe på spissen. (Jeg kan for eksempel godt tenke meg at de aller fleste som kjører bil, av og til kjører for fort, kanskje særlig på motorveien og lignende. Men det hadde da ikke blitt noen skandale om en politiker ble tatt i å kjøre 100 km/t i 90-sonen?)

Jeg er enig her. Jeg syns også det er forskjell på uhell og forsett. Hvis Moxnes hadde kommet i skade for å stjele solbriller, ville jeg ikke tenkt på det i det hele tatt. Selv stjal jeg et garnnøste som hadde hektet seg fast i borrelåsen min i forrige uke. Leverte det tilbake, naturligvis, men var tyv i en ti minutters tid.

Det ble vel heller ingen skandale ut over nådeløs erting da Eli Hagen kjørte ned den trappa, hun ble på ingen måte moralsk dømt og ekskludert av partiet.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat