Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-23, 13:37   #596
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv

Marla Singer sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråd #15

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

om det ikke gafles, så kan vi jo i alle fall gå over til å gruffe over andre ting her, og heller ta beredskaps-samtalen om varslings-systemer og dess like evt i egen tråd. Dersom d et ikke bare dør ut det også som tema da?

Jeg skulle gjerne snakket mer om det, men blir litt rart uten å få med innleggene her, siden det bygger på det.

For å holde meg til trådtema så kan jeg gruffe litt over at jeg har fått nye og uvante evner til prokrastinering, og det passer så dårlig!

Marla Singer er ikke aktiv