Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-23, 12:38   #2
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråd #15

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Jeg synes folk kjører unødvendig sakte i alle tre E6-tunellene i Gudbrandsdalen. Det er veldig mange som ligger langt under fartsgrensa, gjerne på 15 og 20 km under. Det er ikke mer enn et par dager siden jeg lå bak en trailer som igjen lå bak en personbil som kjørte 65 i 90-sona i Teigkamptunellen. Traileren blinka med lysene flere ganger, men personbilen snegla seg gjennom hele tunellen og ga på til godt over 90 rett etter utgangen. Jeg tror mange synes det er skummelt å kjøre tunell. Jeg vet om flere som kjører omveier for å slippe tuneller. For min del kunne de lagt hele E6 i tunell, der slipper man jo både snø, is og regn.
Har man så dårlig mørkesyn at det er vanskelig å kjøre nye, godt opplyste tuneller, bør man vel ta seg en tur til optikeren eller la være å kjøre. Det bør være et tydelig tegn for folk når de ikke tør/klarer å følge fartsgrensen i nye tuneller.

Helt enig!

Mex er ikke aktiv