Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-23, 09:59   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken regnjakke anbefaler du?

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Hvordan er den i størrelsen? Jeg bruker 40 i overdeler og 42/44 i underdeler, så er ikke helt proporsjonert for lange jakker alltid.

Jeg synes den er helt vanlig i størrelsen. Jeg har også breie hofter og bruker 46 i bukser, og over hofta har min jakke i 42 nå bli veldig trang. (Jakka ble innkjøpt før korona. )

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg har Thelma i lys lilla, og den er virkelig ikke helt vanntett altså. Og en vannsøyle på 8000 er ikke mye. Den bør være på minst 20 000.

Jeg tror det kommer an på bruken. Jeg har stått på mang en fotballkamp med denne kåpa og vært helt tørr under jakka etter kampen. Det har ikke alle medtilskuerne vært med sine jakker.