Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-23, 10:18   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.958
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Holde orden i øredobber

Jeg sliter med å holde orden i smykkene mine. Store, tradisjonelle smykkeskrin er altfor stort og blir ikke brukt i hverdagen. Jeg bruker fortrinnsvis øredobber og smykker, sjelden ringer (bortsett fra de to jeg alltid bærer) og nesten aldri armbånd, det synes jeg er veldig ubehagelig og i veien.

Jeg liker å variere, og derfor vil jeg ha mange smykker og øredobber lett tilgjengelig. Jeg har funnet en løsning på smykker, og det er en helt vanlig knagg på badet.

Øredobbene ligger delvis løst, delvis i en liten skål og delvis i eskene sine i speilskapet. Det er et kaos.

Jeg kunne tenke meg en liten boks (maks 10 cm bred) med bittesmå rom. Finnes det? Egentlig så små rom som mulig, men jeg må ikke trenge pinsett for å få tak i dem heller…

Forslag?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat