Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-23, 22:14   #68
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.877
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bursdagssang til en 30-åring. Trenger råd

Tør nesten ikke si det her, men jeg synes det er kos med bordsanger, så lenge de er skikkelig skrevet. Både jeg og andre i min familie og i eksmannens familie er sånne fysaker som lager sanger til ungenes konfirmasjoner. Det blir gjerne både rosa, blå og grønn sang med passelige bilder på. Og kanskje en overraskelsessang fra gammeltante i tillegg. -Men alle hos oss KAN i hvert fall skrive, og vi har mange gode sangere også. Og ungene tror det er sånn det skal være , og klager ikke.

Er alle i selskapet 30-ish, eller er det blanda drops? Er det noen sangbare listetopper fra jubilanten var 15-20 år, som det går an å dikte litt på? Jeg har innsett at unga mine ikke har oversikt over gamlissangene, såkanskje en kan strekke seg nedover?

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat