Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-23, 12:49   #53
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.462
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et favoritthandlenett?

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

De trenger ikke være i nett for å kalle dem handlenett. Handlepose tenker jeg er i plastikk. Forøvrig så har vi et veldig godt lokalt ord for det, nemlig "teie" .

Ja, jeg er klar over det, men syns uansett at det er litt "morsomt" ord ettersom det som regel ikke er nett. Jeg ser for meg en nettpose når jeg hører ordet, hver-eneste-gang. Postene vi kjøper en sjelden gang i butikken og som er i plast kaller vi nok bare for plastposer hjemme hos oss. Men det kan jo også være små som er til matrester osv.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat