Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-23, 12:24   #36
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.252
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte slippe fram trafikk?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Å ligge bak en bobil en mil har lite tidsøkonomisk betydning (og er en av årsakene til min rant. Å miste 3-4 minutter bør alle tåle, også bak en bobil)

Men du kan ikke bestemme hva andre skal tåle! Det handler slett ikke bare om tidsøkonomi. Det handler minst like mye om hvordan man liker å kjøre. Jeg er ikke begeistret for å ligge i kø. Det gjør ofte at biler blir liggende alt for tett, og fare for kjedekollisjon øker betraktelig. Det gir mye mindre oversikt. Det gjør at andre dikterer hvordan du skal kjøre - når du skal gi gass og når du skal slakke.

Og så blir jeg redd for at det skal komme opp noen bakfra, som forårsaker en ulykke. Det gjør det mer slitsomt å kjøre.

Å redusere dette til at det handler om å komme noen minutter tidligere fram, er i beste fall en overforenkling.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat