Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-23, 18:22   #7
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.657
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor ofte slippe fram trafikk?

Med fart 50 km/t i 80-sone tenker jeg ofte, men litt vanskelig å velge alternativ.
Mange førere blir dessverre på grensa til aggressive og irrasjonelle, og du vet aldri hvilke du får bak deg og hvilke situasjoner som kan oppstå på grunn av fartsreduksjonen. Jeg tenker rett og slett at den som forårsaker fartsreduksjonen bør ta den største støyten her.
Jeg er veldig tålmodig anlagt, men om jeg etter en lang arbeidsdag pakker barn og bagasje i bilen for en tre timers biltur og håper å komme til fjorden før det mørkner, så kan til og med jeg se litt svart på tilværelsen om jeg havner bak en traktor som "aldri" kjører til siden.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat