Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-23, 23:34   #241
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #15

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Vi er i slutten av juli. Slutten! Sommeren er snart over. Jeg lengter etter sommer nesten hele året, og nå er den snart over for denne gang. I år er det litt ekstra tungt, for jeg har ikke fått ladet batteriene slik jeg ville. Ryggproblematikk har for eksempel gjort at jeg ikke har fått gått de turene ute i skogen som jeg har fått til tidligere år.

Skulle overført litt «lærerferie» til deg om jeg kunne. Er i samme situasjon her. Bare bytt ut rygg med hoste som aldri gir seg. Kroppen er vond, hodet er utslitt. Jeg er så møkkamøkkalei av å leve med ettervirkninger etter kreft. Svigermor kommer med små stikk hele tiden om at mannen min gjør for mye for meg og tar for mye ansvar for barna, og jeg er så redd for å aldri bli «meg selv» igjen.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv