Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-23, 17:38   #5
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.405
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lottogevinster eller lignende

Jeg fikk nylig en "litt stor" pengesum, og klarte ikke å bestemme meg for hva jeg skulle gjøre, så de står bare på bufferkontoen.

Det jeg egentlig kunne hatt lyst til, men som jeg ikke tar meg råd til, og neppe ville gjort uansett er:
-laserbehandling mot hår på beina
-personlig trener jevnlig og over lang tid
-hjelp med kostholdet (en motivator er kanskje det jeg trenger)

Jeg kunne jo bare brukt pengegaven min på dette, men jeg synes det er såpass ufornuftig og dyrt at jeg tenker at jeg heller bør legge pengene inn i ny bil eller betale ned på huslånet.

Eller kanskje jeg hadde hatt samvittighet til å bruke pengene på noe sånt hvis det var så mye at det likevel var nok til en ny bil i tillegg. En million eller to? Vant 50 kr på lotto i helgen, så jeg lever i troa. Egentlig tror jeg at vi er så fornuftige at det hadde blitt satt av til tilskudd til bolig til ungene, betale eget lån og bare sånne litt kjedelige ting, vi har jo egentlig alt vil trenger.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat