Vis enkelt innlegg
Gammel 21-07-23, 17:45   #243
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Jeg synes det med smsene var verre enn dette. Og så synes jeg han er så "ekkel" når folk har vært uenige med han, litt sånn ufordragelig i "stilen". Litt arrogant i måten å argumentere på. Nå synes jeg jeg så en ny side av han; legge seg flat.

Synes sms-ene og denne saken er helt "like" - begge er gjort ut av personlig vinning for OBM (som en venn av meg sa, Han burde heller ha skrevet: "Vi vil ha senterpartiet ditt", det hadde vært mer sant, og hadde de blitt tatt kunne de ha sagt: Nei, nei, vi mente jo fitta, ikke selve partiet ) I første saken var det maktposisjonering, i den andre saken var det "rene penger" (og så var det ikke så bra for Navarsete eller folk i Ukraina, men motivet er nok ikke å skade andre)

Det at han legger seg flat tror i alle fall jeg er rent taktisk. Han har vært så lenge i gamet at han vet hva som lønner seg.