Tråd: Sminke-råd!
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-07, 20:44   #7
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sminke-råd!

Be om hjelp i parfymeriet til å finne riktig krem. Selv liker jeg å bruke kremer som er lett farget og ikke helt dekkende, jeg har prøvd forskjellige for å finne en jeg liker. Kanskje du kan få noen prøver med deg hjem?

Hvis du har lite make-up så kjøp også noen skygger i forskjellige farger, og noe eylinere og prøv deg frem hjemme, så ser du hva du kler og hva du trives med. Mascara er selvsagt et must, jeg går ikke ut uten. Og kanskje litt farge på brynene hvis du har lyse bryn.

Og så fokuserer man gjerne på enten øynene eller munnen, kraftig sminkede øyne i tillegg til knallrød munn blir ofte litt i meste laget. Og ellers så finner du sikkert masse info og tips rundt om på nett.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat