Vis enkelt innlegg
Gammel 13-07-23, 23:44   #19
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.847
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Single og ferie

Har reist litt alene. Jeg er enig i at det kan være en bøyg å komme over, og for meg har det bl.a. handlet om å finne ut av hva jeg er bekvem med og så gjøre nettopp det. Så det er jo bra. F.eks. er det viktig for meg å finne spisesteder som jeg synes er innafor, og det har gått fra at jeg unngikk det og helst spiste på fastfoodsteder eller på kjøpesentre hvor det var lett å gli inn, mens nå synes jeg det er helt fint med lunsj med bordservering som tar lengre tid. Er ikke noe glad i å spise middag ute sent, så enten spiser jeg tidligere eller tar med noe på rommet. Og det er greit, for det er det jeg som bestemmer.

Så er det som alt annet, får man øvd seg litt så blir man mer trygg og utvider komfortsonen.

Har reist på gruppetur for single, treningstur med Vilja, har reist alene på hyttetur og gått turer og har vært endel alene på jobbreiser i inn- og utland som også gjør at man får øvd seg litt. Skal alene til sydenland i vinter og ser fram til det. Har vært der med andre noen ganger og denne gangen blir det bare meg.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat