Vis enkelt innlegg
Gammel 13-07-23, 09:45   #2
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bra kjeler med non-stick

Jeg tror ikke det finnes en eneste god non-stick kjele jeg ville vært fornøyd med. De holder ikke over tid og jeg liker ikke tanken på ett eller annet belegg som gradvis slipper og blander seg med maten min. Sikkert ufarlig, men uansett ingen hyggelig tanke. Jeg ser egentlig heller ikke behovet for det. Hva er det man trenger slike kjeler til som man ikke like gjerne kan bruke en god kjele uten belegg til?

Jeg har tre-fire nokså tykkbunnede kjeler fra Tupperware av alle steder. De kjøpte jeg når jeg rundt 2010 og de er fortsatt helt som nye. Veldig gode kjeler som fungerer til alt, jeg har i tre eller fire forskjellige størrelser. Jeg tror de er i salg nå også. Eneste minuset er at kjeler i lik størrelse ikke kan stables i hverandre pga fasongen, men ellers veldig gode. De koster mye, men jeg regner med at jeg har disse resten av min levetid, så slik sett er prisen fin.

Jeg har også en eller to helt vanlige kjeler fra IKEA, sikkert 365+ serien. Disse er også gode til mye, men jeg bruker Tupperware sine når jeg skal lage mat som fort kan brenne seg fast.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat