Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-23, 15:51   #4
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.762
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Single og ferie

Jeg drar ganske ofte på ferie alene. Har reist solo fra 14-årsalder, og reisemålene har vært ulike. Av og til har jeg vært alene hele ferien, andre ganger har jeg meldt meg på internasjonale grupper, feks på fjelltur til Marokko. Fulgte Tour de France et år, da var det et britisk selskap som arrangerte lavbudsjett turer med buss. I slike tilfeller møter jeg gruppa på startstedet. Som Marrakesh eller Paris i eksemplene over. Til storbyer foretrekker jeg å reise alene, og googler meg fram til overnattingssteder som ikke er for dyre.

I år skal jeg på ferie sammen med noen, men så drar jeg også på kortere hytte til hytte eller teltturer. Og dagsturer til steder som lokker. I og med at jeg har hund så blir det mye fokus på turer hvor hun kan være med. Jeg liker å løpe, men også å gå rundt på ukjente steder i timevis. Og så prøver jeg å få til en tur til Bergen hvert år, elsker den byen! Gjør ting som ikke koster noe, som å rusle rundt å finne gatekunst, besøke bruktbutikker, grise meg opp Stoltzen og gå opp til Fløyen. Kan også tenke meg en tur til Sørlandet, kanskje leie en billig Airbnb.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat