Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-23, 13:50   #975
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.298
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Måsen! Nærmere bestemt foreldre-måsen, som passer på sine villstyringer som løper rundt overalt her ute. Igår surra en måsunge foran containerne så jeg måtte bare ta søppelposen med i bilen. En dag tidligere i uka ble jeg angrepet av måsen fordi jeg var for nært (umulig å se at bak containerne gikk en måsunge).
Måsegruff!

Vi har minst en rev som rydder opp i dette problemet om natta. Våkner vi til måkepanikk kl 3 kan vi gå i fred dagen etterpå.

Naboene derimot! Argh. De pusser opp. Eller totalrenoverer. Det innebærer slagbor i betong. Jeg har hatt ferie i en uke. Hveeeeer dag i godt over en uke har de holdt på hver ettermiddag - og hele dagen i helgene. I fjor brukte de sommeren på å pigge opp gulv. Jeg skjønner at det må gjøres, så det hjelper ikke at de er aldri så snille og smiler og sier «dere må si fra om det blir for mye». Det utsetter jo bare problemet.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv