Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-23, 08:56   #19
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lesevegring: hva skal jeg lese nå?

Jeg har greid å komme meg tilbake etter mange år med bare lydbok og manglende konsentrasjon. Det jeg gjorde var å sette meg et mål og lese noen bøker jeg har elsket før om igjen. Det var helt utrolig deilig å komme dit igjen at jeg kunne ligge pal og lese i tre timer og bare kose meg. Den ferdigheten trodde jeg var tapt for alltid.

Enig i tipset om Adidiche her over, jeg føyer til novellesamlingen The thing around your neck. Den var helt fantastisk og dypt berørende, og samtidig var det en novellesamling, så konsentrasjonen måtte ikke holde så lenge av gangen.

Ellers er jo Anders Totlands Til jord skal du bli helt i tråd med kravspekken din. Kort, morsom, lettlest og krim. Det er en slags Fargo.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat