Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-23, 14:34   #10
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye koster snekker?

Pipe som er i bruk? Synes det så ut som ovn foran. Uansett - i rekkehus gjelder kravene selv om eget løp er blokkerte, fordi man ikke har styr på hva naboen gjør på sin side av pipa.

Det Nenne sier stemmer. Jo. Man kan ikke bygge inn pipa, og det er 10 cm avstand til elementpiper (30 cm er vel til piperør?).

Jeg hadde tilsyn hos meg, og da styrte han veldig på mht badet mitt. For i mitt rekkehus fra 1968 går pipa gjennom badet på 3 m2, og av naturlige grunner henger det baderomsmøbler på pipa. Det er jo sånn det ble planlagt og bygget i 68. Heldigvis har ikke loven tilbakevirkende kraft, så jeg slapp å bygge om badet. men fikk laaangt foredrag om at det ikke var lov å dekke eller bygge inn pipa (som er hensyn som må tas når vi skal innrede vaskekjelleren.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat