Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-23, 09:58   #4
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Leseplaner i sommer da?

Takk, nå minnet du meg på at jeg må gå innom biblioteket og finne lesestoff til ferien.
Jeg har tenkt å lese Sommarboken av Tove Jansson på nytt, og se i bokhylla om det er andre som frister for gjenlesning. Ellers har jeg begynt på "Å vanne blomster om kvelden" på Strorytel (liker boka, men slet litt med innleseren i starten), og har Quintessence av Gert Nygårdshaug på vent (den ble sluppet i går). Håkans Nesser nyeste kommer på Storytel senere i juli, den ligger også i kø.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat