Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-23, 21:58   #11
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Jeg tror nok at dersom noen i mitt yrke var fersket for lovbrudd hadde det vært mer sannsynlig med suspensjon enn sykemelding med full lønn.

Dette kunne jo Rødt med nestledere og fylkesleder ha gjort, men de har jo tatt ferie. Når lederen er sykemeldt MÅ de møtes. Nå vet ikke jeg hva du jobber med, men det som skjer med Moxnes nå er ikke uvanlig på ledernivå uansett hvor du jobber. På gølvet er det mye hardere (jeg messer til mine barn om at toppjobber er ikke bare bedre på grunn av lønn, men de er mye lettere og har mange flere goder.)